Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Thursday, October 11, 2007

Upřímně přiznávám, že nemám příliš velký smysl pro humor. Ale když si občas přečtu nějaký ten aktuální článek na Novinkách, tak to mě dokáže rozesmát skoro pokaždé. Jako tuhle ten titul: "Čunek vystěhováním Romů neporušil zákon." Jak je to dlouho, co se všude propitvává situace, že si ten zlotřilý pán opovážil vystěhovat ubohé Cikány! Ne, nejsem rasista. I když teď možná leckterého čtenáře pobouřím svým stanoviskem, obecně Romům docela fandím - poznala jsem mnohé, kteří jsou slušní, čestní, pracovití, prostě takoví, jaký by měl být každý člověk na této planetě. Bohužel takoví ale nejsou všichni ba dokonce ne ani většina, to si musíme přiznat. Většina této etnické skupiny je značně problémová. A jestliže se vyskytnou někde tací, co působí problémy a ještě k tomu ani neplatí nájemné, naprosto nechápu, proč je provětráván a souzen jako ničema jediný člověk, který byl schopen s takovými lidmi rázně zatočit. Kdybych tak neplatila činži já, to bych bydlela pod mostem raz dva. A nikdo by nelitoval mě ani ty, kdož by mně pod ten most vystěhovali. Protože já mám tu smůlu, že holt jsem bílá s malým bé!

1 Comments:

Blogger Martina said...

jj máš pravdu. to říkam přesně i já...

8:15 AM  

Post a Comment

<< Home